zaas

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Sara Paulsson - 9 juni 2012 18:36
Tänkte berätta om ett band och en artist jag avgudar älskar! Bandet jag älskar mest i hela värden är One Direction som ni kanske redan märkt..Jag avgudar dom verkligen varje gång jag lyssnar på dom 5 killarna sprids en glädje i hela kroppen.Jag lyser verkligen upp när jag lyssnar på dom.Dom får mig att vakna upp varje morgon och inse att livet är värt att leva.När jag hör vissa låtar av dom ser vissa videos av dom bryter jag ihop och tårar rinner ner för min kind.Är så glad för dessa killars skull att dom fått sin dröm till verklighet.Dom här killarna heter Niall Horan,Zayn Malik,Liam Payne,Harry Styles och Louis Tomlinson.Helt underbara killar är dom.För er som aldrig hört One Direction ta och lyssna på dom!De är helt otroliga och har tagit värden med storm!Dom har fått mig att tro på mig själv!

Artisten jag älskar och avgudar är Justin Bieber helt orolig kille!Hans musik är helt sjukt bra åå jag älskar honom verkligen!Han får mig verkligen att må bra.Han har fått många av oss att tro på oss själva och aldrig ge upp.Som han säger "never say never"..Han har så rätt i det han säger när jag såg hans film första gången började jag gråta tyckte den var helt underbar.En kille som har en dröm som gick till verklighet helt otroligt!Är så glad för hans skull att han har kommit dit han är idag!Helt oroligt underbar är han!

Nu det värsta av allt..Vissa 1D älskare säger "Om man älskar JB med så är man ingen riktig 1D älskare"..Seriöst det är man väl visst det?Man kan väl älska båda 1D och JB?Det gör jag iaf! Vissa JB älskare säger samma sak om 1D..Seriöst fattar inte man kan älska båda..Lika dant allt hat mellan 1D å JB älskare båda läggas ner seriöst.







 

   

 
Av Sara Paulsson - 9 juni 2012 12:31

Tja lite trött idag menmen..Hade det grymt som fan igår.Var ju på Mingla i Mark för att se dead by april som uppträde på kvällen..Innan dom kom upp på scen gjorde jag massa andra saker drog mest runt och dryga i regnet.Sen kom det äntligen det jag väntat på.Dom kom upp på scen.Lätt värt att stå i ösregnet för dom såg anmält hemsk ut för det regnade så.Såg typ ut som något katten släpat in helt seriöst..Menmen dead by april var sjukt grymma igår!Sen kastade dom ut en handduk fyfan killarna framför mig fick tag i den som blev några som stod och bråkade om den.Sen efter ett tag vi sett dom drog vi iväg med några kompisar och träffade grymt folk sen!
     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej är en tjej som är 17 år snart 18. Är en tjej som älskar att åka longboard! Jag är helt förälskad i One Direction!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards