zaas

Alla inlägg under maj 2012

Av Sara Paulsson - 16 maj 2012 13:36

ja nu har jag frågestund!fråga vad ni vill hur många frågor ni vill så tar jag och svarar på dom..svarar antagligen på dom inatt eller imorgon eller i slutet av veckan!kommer svara i en video  ni får fråga exakt vad ni vill     

Av Sara Paulsson - 16 maj 2012 11:41

hej vaknade rätt tidigt idag typ vid 10 av att mina grannar bråkade som fan..så var det rätt sjukt ljust inne på mitt rum med och varmt då kan jag bara inte sova..ni kan väl ta och ställa frågor till mig så tar jag och svarar på dom i en video?  så kan jag svara på dom idag eller imorgon eller senare i veckan!just nu har jag tråkigt och ligger och kollar på tv..aja men ta och ställ frågor  nu så jag får något att göra  bjuder på lite bilder nu då för har tråkigt
           

Av Sara Paulsson - 16 maj 2012 00:40

Ligger i sängen just nu och kollar runt på lite videos med One Direction  Ja nu har dom fina pojkarna lämnat Sverige igen hoppas dom kommer hit snart igen så jag kan få chansen att se dom..Kunde ju inte se dom nu när dom var här tråkigt nog   Menmen får väl hoppas på att jag får chansen nästa gång  dom är här  Tror jag inte kommer få så mycket sömn inatt känner mig sjukt nere  Får väl fortsätta att ligga och kolla på videos med pojkarna och hoppas på att jag mår bättre snart   Aja här har ni några videos jag tycker ni ska ta och titta på   Tänkt att One Direction kan få mig så sjukt bra inte alltid dom hjälper men för det mesta så får dom mig verkligen att må super 

tja

Av Sara Paulsson - 15 maj 2012 20:34

hej alla ligger och kollar på tv just nu finns inte så mycket mer att göra liksom   ska se på american pie the book of love på 6:an har liksom aldrig sett den innan tror jag?..ja kollar på family guy just nu då ja vad mer ska man säga ah just det hitta en grym video för några minuter sen som jag började genast att sitta och dregla över    ni borde ta och titta och se till att inte dregla för mycket över den  bara   

Hej

Av Sara Paulsson - 15 maj 2012 17:08

värdens snyggaste kvinna enligt mig nog är Kat Von D..vet inte varför men tycker bara att hon är så sjukt snygg! lite bilder på henne här får ni..hade lätt velat se ut som henne för hon är verkligen sjukt snygg!         

Av Sara Paulsson - 15 maj 2012 13:25

Hej typ sitter och lyssnar på mina älsklingar till One Direction..Ja jag älskar verkligen det bandet vet inte vad det är men dom får mig att må otroligt bra!Så fort jag hör deras musik sprids en glädje igenom kroppen och jag fylls av lycka..Ni tycker nog att det är helt sjukt konstigt men jag avgudar verkligen dom..Dom 5 fina killarna får mig att må så bra,när jag ser bilder på dom skiner jag upp när jag hör deras musik skiner jag upp när jag ser videos med dom skiner jag upp..Helt underbar känsla dom får mig verkligen att orka och att vilja vakna upp varje morgon..Min stora dröm är ju då självklart att få se dom/träffa dom men kommer nog aldrig ske men aja får inte ge upp min dröm om det..Här får ni lite bilder med dom och kolla på!      

Av Sara Paulsson - 15 maj 2012 01:40

Skulle vara väldigt tacksam om ni alla kunde lägga ner 1 minut på att trenda #prayforlewismighty på twitter. Denna lilla 7 åring kommer dö inom kort tid och hans sista önskan var att få en trend på twitter innan han dör.♥ 

   

Av Sara Paulsson - 14 maj 2012 21:38

hej är på sjukt dåligt humör känner jag..allt går i mot mig just nu..vet inte vart jag ska ta i vägen nu helt seriöst vill bara bort ifrån allt..orkar liksom inget ting och har känt så här i månader...känner att jag är på väg att få värsta rycket snart..å det är det illa var vill inte få det går helt fel då..har inte varit arg på flera månader sist jag var riktigt arg var när jag hade värdens stora bråk med min pappa..efter det bråket pratar vi typ inte ens tittar inte på varandra..känner på mig att jag kommer bryta ihop snart å få värsta utbrotten nu..vilket inte är okej..aja inget kan få mig på bättre humör heller vilket är störande..har så jävla ont i huvudet med fml..är så trött på allt med allt bara sviker trött på livet..aja får väl lägga mig ner och lyssna på One Direction och hoppas på allt blir bättre!  

Presentation


Hej är en tjej som är 17 år snart 18. Är en tjej som älskar att åka longboard! Jag är helt förälskad i One Direction!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards