zaas

Direktlänk till inlägg 7 juni 2012

Studenten

Av Sara Paulsson - 7 juni 2012 14:00

kom nyss hem..gick till Skene med hundarna för att se på när alla tog studenten..Lika roligt varje gång att se det..Min hund hon klara det rätt bra hon gjorde inte så mycket hon satt med stilla och kollade runt..Men sen när de var snygga killar i närheten började hon att skälla och hoppa på mig för hon ville att jag skulle lyfta upp henne..Pinsamt för alla började att kolla som fan..Sen gick vi hem när alla åkte iväg å när jag väl går där kommer ett flak med studenter..Då skvätte en kille ner mig med öl fyfan aja..Men grattis till alla i Mark som tog studenten idag!     

 
 
Ingen bild

petter

7 juni 2012 23:55

Nr 1 ska du ha.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Paulsson - 10 juni 2012 23:16

vill inte ha detta MÅSTE ha allt det här...bryr mig inte om vad ni säger om kläderna så ni vet!jag gillar det grymt mycket!tycker verkligen kläderna är snygga!å det här är bara en liten del av allt jag vill ha..                 ...

Av Sara Paulsson - 9 juni 2012 18:36

Tänkte berätta om ett band och en artist jag avgudar älskar! Bandet jag älskar mest i hela värden är One Direction som ni kanske redan märkt..Jag avgudar dom verkligen varje gång jag lyssnar på dom 5 killarna sprids en glädje i hela kroppen.Jag lyser...

Av Sara Paulsson - 9 juni 2012 12:31


Tja lite trött idag menmen..Hade det grymt som fan igår.Var ju på Mingla i Mark för att se dead by april som uppträde på kvällen..Innan dom kom upp på scen gjorde jag massa andra saker drog mest runt och dryga i regnet.Sen kom det äntligen det jag vä...

Av Sara Paulsson - 7 juni 2012 23:26


Hej har varit rätt trött idag sen jag gick till Skene för att kolla på studenten..Har sovit lite å se där idag..Har ett svårt val btw-.-' Vet inte vad jag ska ha på mig imorgon på Mingla Mark   kläderna jag ska välja mellan är som dom på bild riktigt...

hej

Av Sara Paulsson - 7 juni 2012 00:18

hej oj har inte orkar kunnat skriva tisdags inte orkar..eller orka hade gjort men inte kunnat..var med om värsta dryga olyckan med min longboard..ah liksom åkte longboard ner för en backe i fullfart..så skulle jag svänga men då bara kom en liten sten...

Presentation


Hej är en tjej som är 17 år snart 18. Är en tjej som älskar att åka longboard! Jag är helt förälskad i One Direction!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards